En iyi müşteri memnuniyetini sağlamak için aşağıdaki çözümleri sunuyoruz. İade ve Geri Ödeme Politikası ile ilgili herhangi bir sorunuz varsa restoranda e-posta yoluyla bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin. Anında yanıt almak için lütfen restoranı veya üçüncü taraf teslimat şirketinizi arayın. Siparişiniz onaylandıktan hemen sonra siparişinizin hazırlanmasına başlayabilirsiniz. Siparişiniz restoran tarafından onaylandıktan sonra iptalleri kabul edemeyiz.
Satın aldığınız üründen farklı bir yiyecek alırsanız içtenlikle özür dileriz. Siparişinizde bir hata olduğunu fark ettiğiniz anda lütfen bizi veya üçüncü taraf teslimat şirketinizi arayın. Doğru gıda maddelerini almaya gelebilirsiniz.
Kredi kartıyla yapılan ödemelerde, hatayla ilgili satış fiyatı tutarı tarafınıza iade edilecek ve yeni ürün fiyatı üzerinden ücret tahsil edilecektir.
Nakit ödemelerde, yeni mamanın değerinin yanlışlıkla alınan mamadan daha yüksek olması durumunda bakiye farkını ödemeniz istenecektir. Bazı durumlarda size mağaza kredisi sunabiliriz.
Teslim almaya gelirseniz siparişiniz öncelikli olacaktır. Her durumda, lütfen yemek siparişini orijinal kap(lar)ı içinde ev sahibimize iade edin.
Makbuzunuzdaki yiyecekleri alamadığınız nadir durumlarda, bunu telafi edeceğiz. Siparişinizdeki gıda maddelerinin teslim alınmadığını fark ettiğinizde lütfen en kısa sürede bizi veya üçüncü taraf teslimat hizmeti sağlayıcınızı arayın. Kaçırdığınız yemeği biz hazırlamadan önce hiç sorgulamadan iptal edebilirsiniz, tutarı kredi kartınıza iade edeceğiz veya Hediye Kartı veya Sertifikası ile iade edeceğiz.
Lütfen unutmayın: Tek kullanımlık gümüş eşyalar gibi ikram malzemeleri sağlıyoruz. İsteğe göre diğer tüm baharatlar sağlanacaktır. Yanlışlıkla ücretsiz bir nezaket öğesini atlarsak, sorunu personelimize iletebilmemiz için bize bildirebilirsiniz.
Ancak indirim, geri ödeme veya mağaza kredisi sağlayamıyoruz.
Yiyeceklerimizi yalnızca en iyi ve en taze malzemelerle siparişe göre taze pişiriyoruz. Yaptığımız tüm yemeklere büyük özen gösteriyoruz ve gurur duyuyoruz. Yemeğin yanlış olduğu, eksik olduğu ve benzeri durumlarda talep edilmesi halinde iade ve/veya yemek değişimi yapılabilmektedir. Misafirin beğenmediği yiyecekler için genellikle para iadesi yapılmaz.
Üzgünüz, siparişiniz hazırlandıktan sonra fikrinizi değiştirirseniz veya yanlışlıkla bir ürün sipariş ederseniz iptal edemez, para iadesi yapamayız veya kredi veremeyiz. Gıda dışı ürünler veya içecekler için herhangi bir para iadesi veya kredi sağlayamayız.
Teslimat ortağınız sizi bulamazsa veya ulaşamazsa teslimatı iptal edebilir. Teslimat adresinize vardıklarında sizinle iletişime geçmeleri istenir, bu nedenle yemeğin gelmesini beklerken telefonunuzu yakınınızda bulundurmanız iyi bir fikirdir. Teslimat ortağı, istediğiniz yere vardıktan sonra sizinle iletişime geçmek için makul çabayı gösterdiyse para iadesi almaya uygun olmayabilirsiniz.
Üzgünüz, ücretsiz yiyecekler için para iadesi veya nakit değeri sağlayamıyoruz.
Özel bir işletme olarak, restoranın herhangi bir müşteriye herhangi bir nedenle hizmet vermeme veya hizmet vermeme hakkı vardır. Bir müşteri İade ve Geri Ödeme Politikasından herhangi birini kötüye kullanırsa, müşteriyle gelecekte iş yapamayacağız.
*LÜTFEN DİKKAT: Yiyeceklerin yüksek kalitesini korumak için teslim aldığımız ürünleri hazırlamaya ve paketlemeye çalışıyoruz. Bazı öğelerin sıcaklığının ve kıvamının paketlendikten sonra biraz değişebileceğini unutmayın.
* Yiyeceğin %25 veya daha fazlası tüketilmiş veya çıkarılmışsa herhangi bir indirim, geri ödeme veya kredi yapamayız. Yiyecek atılırsa, yeniden paketlenirse veya kurcalanırsa ve menşeini veya sorununu doğrulayamıyorsak herhangi bir indirim, geri ödeme veya kredi sunamayız. Ayrıca her durumda yalnızca ikinci bir yemek siparişi hazırlayacağız.